ФІНАНСУВАННЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗА РАХУНОК КОШТІВ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ

Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за жовтень 2018 року

 

 

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Побутова хімія

Згідно накладної

5917,70

10.10.2018

№ 50

2

Послуги по консультуванню з питань інформатизації по використанню програмного забезпечення „Бухгалтерський облік для бюджетних установ України”

Згідно акту виконаних робіт

300,00

08.10.2018

№ 2589

3

Вироби медичного призначення

Згідно накладної

785,00

09.10.2018

№ 51

 

 


 Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за вересень 2018 року

 

 

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Ковдра, подушка, матрац, наматрацник, рушник махровий

Згідно накладної

1 720,00

07.09.2018

№ 44

2

Господарчі товари

Згідно накладної

2 180,05

11.09.2018

№ 45

3

Господарчі товари

Згідно накладної

312,03

14.09.2018

№ 144

4

Чайники

Згідно накладної

2 382,00

11.09.2018

№ 46

5

Канцелярське приладдя, калькулятор

Згідно накладної

2 436,92

19.09.2018

№ 47

6

Будівельні матеріали

Згідно накладної

2 596,99

02.08.2018

№ 39

7

Дезінфікуючий засіб для господарських потреб

Згідно накладної

300,00

19.09.2018

№ 48

8

Будівельні матеріали, лампи світлодіодні

Згідно накладної

1 632,84

19.09.2018

№ 49

9

Вироби медичного призначення

Згідно накладної

930,00

03.09.2018

№ 43

 

Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за серпень 2018 року

 

 

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Тумба, умивальник та господарчі товари

Згідно накладної

1 814,22

01.08.2018

№ 110

2

Шпалери, змішувач для умивальника, радіатор

Згідно накладної

1 128,27

01.08.2018

№ 1

3

Побутова хімія

Згідно накладної

2 027,60

02.08.2018

№ 36

4

Будівельні матеріали

Згідно накладної

407,10

02.08.2018

№ 37

5

Будівельні матеріали

Згідно накладної

582,02

02.08.2018

№ 38

6

Будівельні матеріали

Згідно накладної

2 596,99

02.08.2018

№ 39

7

Меблі для навчального процесу

Згідно накладної

8 023,00

08.08.2018

№ 41

8

Меблі для навчального процесу

Згідно накладної

7 500,00

08.08.2018

№ 42

9

Послуги по завантаженню та вивезенню будівельного сміття

Згідно акту виконаних робіт

900,00

02.08.2018

№ 40

10

Послуги повірки засобів вимірювальної техніки

Згідно акту виконаних робіт

1 304,13

03.08.2018

№ 513

11

Послуги по поточному ремонту шафи холодильної

Згідно акту виконаних робіт

4 700,00

03.08.2018

№ 243

12

Телекомунікаційні послуги

Згідно акту виконаних робіт

386,70

03.08.2018

№ 5933000000003644

13

Послуги по консультуванню з питань інформатизації по використанню програмного забезпечення „Бухгалтерський облік для бюджетних установ України”

Згідно акту виконаних робіт

300,00

08.08.2018

№ 2514

14

Послуги технічного обслуговування/ перезарядки та поточного ремонту сертиф. вогнегасників

Згідно акту виконаних робіт

862,00

10.08.2018

№ 366/С

 

 

Звіт

 по використанню коштів на закупівлю товарів

за І півріччя 2018 р.(тис.грн.)

 

Ремонт туалетної кімнати групи «Фіалка»

-         Закуплено кахель для стін та підлоги 12,71 грн.

-         Замінено умивальники, унітази,піддони,труби води та каналізації 5,61грн.

Поточний ремонт роздягальні групи «Незабудка»

-         Заміна шпалер та лінолеуму 2,96грн

Поточний ремонт кабінету вчителя – дефектолога

-         заміна шпалер , освітлення,лінолеуму 7,91 грн.

-         придбання килиму 1,25грн.

Поточний ремонт кабінету костеляни

-         заміна шпалер, освітлення 4,60грн.

Косметичний ремонт фасаду будівлі першого поверху 1,99грн.

 

Фото до звіту додаються.

Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за липень 2018 року

 

 

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Керамічна плитка для стін, компакти

Згідно накладної

5 731,56

02.07.2018

№ 02/7

2

Будівельні матеріали та килим

Згідно накладної

2 759,20

03.07.2018

№ 23

3

Будівельні матеріали

Згідно накладної

5 626,86

03.07.2018

№ 81

4

Освітлювальне обладнання та електричні лампи

Згідно накладної

3 505,00

04.07.2018

№ 34

5

Труба профільна

Згідно накладної

609,53

05.07.2018

№ 9

6

Лінолеум

Згідно накладної

1 960,74

05.07.2018

№ 87

 

 

Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за червень 2018 року

 

 

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Будівельні матеріали та умивальники

Згідно накладної

1 154,69

05.06.2018

№ 57

2

Будівельні матеріали та душовий піддон

Згідно накладної

4 317,59

05.06.2018

№ 15

3

Будівельні матеріали

Згідно накладної

504,56

06.06.2018

№ 15961

4

Будівельні матеріали

Згідно накладної

1 804,20

12.06.2018

№ 29

5

Будівельні матеріали

Згідно накладної

1 482,92

19.06.2018

№ 32

6

Послуги з обробки даних, видачі сертифікатів та їх обслуговування

Згідно акту виконаних робіт

438,00

05.06.2018

№ 23296316

7

Послуги по постачанню пакетів оновлення до компьютерної програми „M.E.Doc

Згідно акту виконаних робіт

1 500,00

05.06.2018

№ 0255

8

Послуги камерного знезараження речей

Згідно акту виконаних робіт

347,76

07.06.2018

№ 186/20

9

Послуги гідравлічного випробування системи опалення закладу

Згідно акту виконаних робіт

4 974,00

11.06.2018

№ 036

10

Послуги санітарно-гельмінтологічних досліджень піску

Згідно акту виконаних робіт

237,00

07.06.2018

№ 148-Р/18

11

Послуги електролабораторних вимірювань контурів заземлення та захисних засобів

Згідно акту виконаних робіт

1 300,00

12.06.2018

№ 82

12

Послуги по повірці та монтажу лічильника тепла

Згідно акту виконаних робіт

1 150,00

15.06.2018

№ 35-18

13

Послуги по консультуванню з питань інформатизації по використанню програмного забезпечення „Бухгалтерський облік для бюджетних установ України”

Згідно акту виконаних робіт

300,00

11.06.2018

№ 2462

14

Продукти харчування (сік фруктовий)

Згідно накладної

9 520,00

01.06.2018

№ 24

15

Продукти харчування (філе куряче)

Згідно накладної

26 665,00

01.06.2018

№ 27

16

Продукти харчування (свіжі овочі)

Згідно накладної

20 060,00

01.06.2018

№ 28

17

Послуги навчання та перевірка знань „Правил ТЕТУМ”

Згідно акту виконаних робіт

470,00

15.06.2018

№ 575-С

 

Придбано на депутатські кошти:

Парогенератор – 4 200,00 грн.

Праска елактрична – 800,00 грн.

 

На благодійні кошти від батьків придбано багатофункційональний

пристрій на суму 6 700,00 грн.

 

На благодійні кошти від КУ ЗОШ №30 (благодійна акція

„Від серця до серця”) придбано радіомікрофони на суму 2 495,00 грн.

 

 


Звіт

керівника  закладу дошкільної освіти

№21 «Волошка»

Супрун Вікторії Володимирівни

Становлення України як демократичної держави, входження її у єдиний європейський простір зумовлюють прогресивні зміни у стратегії розвитку національної системи дошкільної освіти. Упродовж останніх років зроблено важливі кроки для розбудови дошкільної освіти. Законодавчо закріплена обов’язковість дошкільної освіти передбачає не лише рівний доступ усіх дітей до неї, а й гарантію високої якості.

Станом на 01.06.2018 року за списковим складом налічує 312 дітей. У закладі функціонують 13 груп. Із них: -    2 групи раннього віку,-        3 групи молодшого віку,-         3 групи середнього, із них 2 – загальні, 1 – компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення;-     5 груп старшого дошкільного віку, -     із них – 3 – загальні,-         2 – компенсуючого типу для дітей з порушенням слуху.

У 2018 році випускається до школи 90  дітей

Планується набрати:

2 групи раннього віку (48 дітей)

1 групу молодшого дошкільного віку ( 25 дітей)

Територія закладу має гарний привабливий вигляд. До послуг дітей – ігрові майданчики з газонами для квітів, фізкультурний майданчик, майданчик для вивчення правил дорожнього руху, ягідник, дитячий город, куточок лікарських рослин і поля.

 В закладі створюється розвивальний життєвий простір: природний, предметний, соціальний. Розвивальне середовище постійно оновлюється, спонукає дітей до активної пізнавальної діяльності та позитивно впливає  на її емоційну сферу. Кожна вікова група оснащена новими сучасними меблями, ігровим матеріалом, методичною літературою, наочністю. У своїй роботі з дітьми вихователі використовують комп’ютерну техніку, кількість якої поступово збільшується.

 Рівень навчально-виховної роботи в закладі залежить від майстерності, професійної підготовки педагогів. Ефективними формами підвищення кваліфікації й майстерності педагогічних кадрів є різноманітні активні форми роботи, мета яких удосконалити теоретичну підготовку педагогів відповідно до сучасних наукових досягнень у галузі дошкільної педагогіки і дитячої психології з урахуванням нових підходів до розвитку, виховання і навчання дошкільників. В рамках цієї роботи були проведені: засідання дискусійного клубу з проблеми «Шляхи оптимізації ігрової діяльності дошкільників як засобу формування у вихованців навичок спілкування і навичок ефективної взаємодії», інтегрована консультація з елементами тренінгу «Оптимізація взаємодії педагогів з батьками в процесі духовного і патріотичного виховання дошкільників», інтерактивна лекція «Знання особливостей комунікації дитини – запорука успішної взаємодії», майстер-класи «Використання художньо-дидактичних ігор під час ознайомлення дошкільників із жанром пейзажу», «Елементи фітнесу в фізкультурно-оздоровчій роботі з дітьми»; практикуми «Удосконалюємося разом» (для молодих фахівців), «Педагогіка розуміння»; семінар-тренінг «Розвиток комунікативної культури педагога в сучасному дошкільному закладі», проблемний семінар «Як навчити дитину читати. Плюси і мінуси ранніх методик читання», семінар-практикум «Використання українського народного фольклору як засобу патріотичного виховання».

На думку самих вихователів, проведення ділових ігор, дискусій, круглих столів дає їм більше можливості самовиразитися, вони перебувають в пошуку нового бачення горизонтів своєї педагогічної діяльності. Такі форми роботи значно гармонізують стосунки на рівнях адміністрація – вихователь, вихователь – вихователь, вихователь – діти.

Педагоги закладу дошкільної освіти використовують під час навчання дітей читанню методику М. Зайцева, Людмили Шелестової, що дає змогу швидко, в ігровій формі і в ранньому віці навчити дітей читати

В роботі з дітьми вихователі використовують елементи ТРВЗ, засоби і прийоми мнемотехніки, таблиці Н.Гавриш, роботу з піском, манкою, на креативній дошці, цікаві форми роботи з казкою, педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського сучасні інноваційні методи і прийоми в образотворчій діяльності; інноваційні технології фізкультурно-оздоровчого напрямку: йоготерапію, фітболгімнастику, кольоротерапію, різні види масажів.

 Ефективним засобом ознайомлення з природою є проведення з дітьми практично- дослідницької діяльності. Групи забезпечені всім необхідним матеріалом і обладнанням для проведення дослідів. Організація пошуково-дослідницької діяльності дає дітям можливість не лише засвоїти знання про природне довкілля а і розвиває прагнення до нових вражень, допитливість, інтерес до всього, що оточує, спонукає дошкільнят самостійно обстежувати довкілля експериментувати з його об’єктами.

У квітні 2018 року  на базі закладу дошкільної освіти пройшло методичне об’єднання інструкторів з фізичного виховання «Використання спортивних ігор та вправ у фізкультурно-оздоровчій роботі з дітьми дошкільного віку», в роботі якого взяли участь викладачі Навчально-наукового інституту фізичної культури СДПУ ім. А.С. Макаренка. Інформація про роботу методичного об’єднання була висвітлена на місцевому каналі АТВ.

         У січні 2018 заклад взяв участь у І (міському) етапі обласної виставки – огляду кращих методичних розробок педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. За  підсумками конкурсу вихователі Комісар А.Ю. , Остапенко Н.Л. нагороджені Грамотоюуправління освіти і науки Сумської міської ради.

Дошкільний заклад взяв участь у міському фестивалі «Земля – наш спільний дім». Виступ дітей закладу був відзначений як один з найбільш якісним, цілісним щодо дотримання культури виконавської майстерності. Музичний керівник Тимченко О.М. нагороджена Грамотою управління освіти і науки Сумської міської ради.

Заклад дошкільної освіти активно взаємодіє із ЗОШ № 15, №12, з Косівщинською спеціалізованою загальноосвітньою школою-інтернат, з якими  підписані угоди про співпрацю, погоджені та затверджені план спільної роботи

         Упродовж 2017-2018 навчального року діти старших та середніх груп 1 раз на місяць відвідували заняття філії № 8 центральної бібліотечної системи м. Суми. В бібліотеці проводяться заняття по ознайомленню з навколишнім середовищем, історією, природою рідного краю, з народознавства. 

          Постійна робота ведеться із сурдоцентром Сумської обласної клінічної дитячої лікарні. Спеціалісти сурдоцентру обстежують дітей спец групи, надають дані про глухих та слабочуючих дітей, що дає змогу своєчасно в ранньому віці організувати їх відвідування дошкільного закладу.

         У травні 2016 року підписана Угода про наукове співробітництво з навчально-науковим інститутом фізичної культури Сумського державного педагогічного університету ім.. А.С. Макаренка. 

         У січні 2018 року підписана Угода з комунальним закладом Сумської обласної ради – обласним центром позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, педагог якого проводить роботу гуртка «6 цеглинок» (робота з конструктором LEGO).  

  В закладі організована робота гуртків:        «Веселі музики» (керівник Тимченко О.М., музичний керівник),   Художньої гімнастики (керівник  Вороніна Л.В., інструктор з фізичної культури),     Театралізованої діяльності «Театр дітям» (керівник  Кузьменко О.О., музичний керівник за програмою «Грайлик»),        Англійської мови (керівник Кіптенко Ж.В., вихователь),          «6 цеглинок» (Робота з конструктором LEGO) (керівник Сотнік Т.С., працівник комунального закладу Сумської обласної ради – обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю).

Упродовж 2017 – 2018 навчального року вихованці закладу неодноразово відвідували краєзнавчий та художній музей ім. М. Онанського. Подобаються вихованцям закладу і екскурсії рідним  містом.

Співпрацює заклад і з Сумською музичною школою №1, вихованці якої дали концерт для дітей дошкільного закладу.

 На належному рівні проводиться робота з батьками вихованців.

Поряд із традиційною системою заходів: запрошення батьків на колективні перегляди занять, Дні відкритих дверей, свята, розваги, участь у виставках, конкурсах спільної творчості простежується тенденція до використання в роботі з батьками активних форм роботи. Традицією стало проведення дня Милосердя, приуроченого до Міжнародного дня людей з інвалідністю.Був проведений концерт «Добро починається з тебе». На концерт були запрошені діти з інвалідністю та їх батьки. В рамках проведення тематичного тижня «Від серця до серця хай іде доброта» батьки взяли участь у доброчинних акціях «Сім кольорів веселки – сім наших корисних справ», «Допоможи тому, кому гірше за тебе», для проведення яких власноруч виготовляли солодощі, сувеніри. На виручені кошти були закуплені іграшки для дітей з інвалідністю. 

         У поточному навчальному році продовжила роботу Школа «Молодих батьків». Заняття школи відвідують батьки дітей раннього віку. Така форма роботи з батьками дає змогу краще зрозуміти проблеми виховання в сім’ї та ЗДО, знайти спільне вирішення, спонукають батьків до партнерської співпраці. 

Упродовж навчального року в закладі працювала школа «Майбутні першокласники». Слухачами  Школи є батьки дітей старших груп. Основна мета такої роботи – створити сприятливі умови для повноцінного спілкування, обміну думками, досвідом по проблемі підготовки до навчання дітей у школі.

Для дітей раннього віку, які не відвідують дошкільний заклад організована робота консультативного центру «Разом з мамою», де за запитом батьків консультативну та практичну допомогу надають вихователь-методист, вихователь, практичний психолог, медична сестра.

         Протягом 2017-2018 навчального року значно покращилась матеріально-технічна база закладу дошкільної освіти. За сприянням народного депутата Медуниці О.В. за кошти державної субвенції у сумі 1 490 000тисяч грн. були замінені віконні блоки у всіх групових приміщеннях, двері аварійних виходів та утеплене перекриття даху будівлі.

Депутат Сумської міської ради Калініченко В.А. виділив 27000 грн. на придбання ліжок  для дітей групи компенсуючого типу, буфетних.

         Завдяки піклуванню депутата Сумської міської ради Жиленко В.М. були виділені кошти для завершення капітального ремонту харчоблоку. Нову акустичну систему для музичної зали придбано за кошти, виділені закладу депутатом Сумської обласної ради Нечаєвим С.С.

 

 

 

 


Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за травень 2018 року

 

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Побутова хімія

Згідно накладної

4 147,75

04.05.2018

№ 20

2

Журнали реєстраційні паперові

Згідно накладної

317,00

11.05.2018

№ 21

3

Фарба „Снєжка”

Згідно накладної

556,40

11.05.2018

№ 22

4

Будівельні матеріали

Згідно накладної

7 575,63

11.05.2018

№ 23

5

Комплект музичного обладнання

Згідно накладної

14 997,00

29.05.2018

№ 25

6

Поточний ремонт системи опалення

Згідно акту виконаних робіт

6 602,00

02.05.2018

№ 009

 

 

Скачать
Кошти.png
Portable Network Grafik формат 154.1 KB
Скачать
Коштим1.png
Portable Network Grafik формат 71.8 KB

Скачать
Баланс на 1 квітня 2018 р.png
Portable Network Grafik формат 145.5 KB
Скачать
Баланс на 1 квітня 2018 р продовж..png
Portable Network Grafik формат 160.4 KB

Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за квітень 2018 року

 

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Битова швейна машина, голки битові швейні

Згідно накладної

6 020,00

04.04.2018

№ 19

2

Будівельні матеріали та господарчий інвентар

Згідно накладної

3 194,90

12.04.2018

№ 9164

3

Металопрофіль

Згідно накладної

5 112,90

12.04.2018

№ 13

4

Послуги по консультуванню з питань інформатизації по використанню програмного забезпечення „Бухгалтерський облік для бюджетних установ України”

Згідно акту виконаних робіт

300,00

13.04.2018

№ 2400

5

Послуги з проведення навчання посадових осіб

Згідно акту виконаних робіт

660,60

02.04.2018

№ 37-У

 

 

 

 


Звіт щодо проведених державних закупівель та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення тендеру

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за березень 2018 року

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Кухонне приладдя

Згідно накладної

251,98

01.03.2018

№ 4825

2

Меблі

Згідно накладної

4 178,00

01.03.2018

№ 14

3

Канцелярські товари

Згідно накладної

810,30

16.03.2018

№ 102

4

Періодичні видання з квітня по вересень 2018 року

Згідно накладної

594,00

20.03.2018

№ СП007044

5

Бланки (меню-вимога)

Згідно накладної

456,00

20.03.2018

№ 16

6

Текстильні вироби та супутні товари

Згідно накладної

447,54

22.03.2018

№ 17

7

Послуги по обслуговуванню первинних засобів пожежогасіння

Згідно акту виконаних робіт

400,00

01.03.2018

№ 5/ОКК

8

Послуги з поточного ремонту котла електричного

Згідно акту виконаних робіт

480,00

01.03.2018

№ 61

9

Послуги по проведенню лабораторних досліджень якості стічних вод

Згідно акту виконаних робіт

4 504,04

05.03.2018

№ 15

10

Послуги охорони та спостереження за сигналізацією

Згідно акту виконаних робіт

4 200,00

15.03.2018

№ 0762/С/1275-А

 

 


Звіт щодо проведених державних закупівель (конкурсні торги) та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення конкурсних торгів

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

за лютий  2018 року

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Будівельні матеріали та господарчий інвентар

Згідно накладної

452,82

02.02.2018

№5

2

Будівельні матеріали

Згідно накладної

1 009,08

02.02.2018

№7

3

Побутова хімія

Згідно накладної

1 655,35

05.02.2018

№8

4

Меблі

Згідно накладної

3 152,00

05.02.2018

№9

5

Килим

Згідно накладної

2 236,32

05.02.2018

№7

6

Дезінфікуючий засіб для господарських потреб

Згідно накладної

600,00

15.02.2018

№12

7

Папір ксероксний

Згідно накладної

8 100,00

15.02.2018

№10

8

Послуги з утилізації сміття (захоронення твердих побутових відходів)

Згідно акту виконаних робіт

132,96

05.02.2018

№70

9

Послуги з вивезення побутових відходів

Згідно акту виконаних робіт

559,20

05.02.2018

№ЮО-В 1/294

10

Послуги по консультуванню з питань інформатизації по використанню програмного забезпечення „Бухгалтерський облік для бюджетних установ України”

Згідно акту виконаних робіт

300,00

07.02.2018

№2334

11

Послуги з обслуговування (супроводження) програмного забезпечення

Згідно акту виконаних робіт

5000,00

07.02.2018

№15.01.03-06.18С

12

Послуги по обслуговуванню жироуловлювача

Згідно акту виконаних робіт

8250,00

09.02.2018

№53

13

 

Послуги по тех.обслуговуванню електромереж та електрообладнання

Згідно акту виконаних робіт

4400,00

12.02.2018

№19

14

Послуги по заправці та регенерації картриджів

Згідно акту виконаних робіт

2160,00

11.02.2018

№15

15

Послуги по монтажу та повірці лічильника води

Згідно акту виконаних робіт

650,00

19.02.2018

№19

16

Медичні матеріали

Згідно накладної

70,00

15.02.2018

№13

 

 

В новому році було поновлено спецодяг помічників вихователів.


Звіт щодо проведених державних закупівель (конкурсні торги) та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення конкурсних торгів

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

 

за січень  2018 року

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Продукти харчування

Згідно накладної

119 630,00

29.01.2018

№1

2

Продукти харчування

Згідно накладної

139 464,00

29.01.2018

№2

3

Продукти харчування

Згідно накладної

171 472,50

 

29.01.2018

№3

4

Продукти харчування

Згідно накладної

153 660,00

29.01.2018

№4

5

Продукти харчування

Згідно накладної

112 065,00

29.01.2018

№5

6

Продукти харчування

Згідно накладної

125 506,00

29.01.2018

№6

7

Послуги по дератизації та дезинсекції приміщень

Згідно накладної

1 800,00

25.01.2018

№120/21

8

Телекомунікаційні послуги

Згідно накладної

2 880,00

25.01.2018

Д/у№19

Звіт щодо проведених державних закупівель (конкурсні торги) та проведених закупівель за державні кошти, що не потребують проведення конкурсних торгів

по Сумський ДНЗ № 21 „Волошка”

 

за грудень  2017 року

№ з/п

Найменування товару, роботи, послуги

Кількість

 (у разі закупівлі товару)

Вартість

(грн.)

Дата та номер договору на закупівлю товарів, робіт, послуг

1

Кухонне приладдя та господарчі товари

Згідно накладної

1 168,64

04.12.2017

№52

2

Стенди інформаційні

Згідно накладної

1 485,00

04.12.2017

№53

3

Електрична праска

Згідно накладної

620,00

 

07.12.2017

№54

4

Будівельні матеріали

Згідно накладної

423,79

07.12.2017

№101

5

Матеріали для ремонту систем опалення

Згідно накладної

1 845,48

11.12.2017

№56

6

Кухонне приладдя

Згідно накладної

2 989,62

13.12.2017

№46

7

Текстильні вироби та супутні товари

Згідно накладної

873,63

08.12.2017

№55

8

Освітлювальне обладнання та електричні лампи

Згідно накладної

930,00

14.12.2017

№57

9

Сітка маскитна

Згідно накладної

209,00

14.12.2017

№4

10

Іграшки

Згідно накладної

3 069,00

18.12.2017

№59

11

Новорічні подарунки

Згідно накладної

1 400,00

20.12.2017

№58

12

Лікарські засоби

Згідно накладної

820,00

18.12.2017

№716

13

Послуги по завантаженню та вивезенню гілля та листя

Згідно акту виконаних робіт

750,00

01.12.2017

№05/12

14

Послуги по консультуванню з питань інформатизації по використанню програмного забезпечення „Бухгалтерський облік для бюджетних установ України”

Згідно акту виконаних робіт

200,00

04.12.2017

№2366

15

Спостереження за сигналізацією, обслуговування цієї сигналізації

Згідно акту виконаних робіт

600,00

08.12.2017

№0762/С/0519-ЯС

 

Скачать
Постачальники, ціни у 2018 році.pdf
Adobe Acrobat документ 132.5 KB
Скачать
Баланс на 1 січня 2018 р.png
Изображение JPG 154.8 KB
Скачать
Баланс на 1 січня2018 р продовж..png
Изображение JPG 173.4 KB

Скачать
Звіт за 2017 рік.png
Portable Network Grafik формат 833.7 KB
Скачать
Звіт за 2017 рік1.png
Portable Network Grafik формат 364.5 KB
Скачать
звіт про рух грошових коштів 1.jpg
Portable Network Grafik формат 405.9 KB
Скачать
звіт про рух грошових коштів.jpg
Изображение JPG 163.1 KB
Скачать
План асигнувань 2018р..jpg
Изображение JPG 98.7 KB
Скачать
План асигнувань 2018р.1.jpg
Изображение JPG 89.0 KB
Скачать
План асигнувань 2018р.2.jpg
Изображение JPG 70.9 KB
Скачать
Кошторис 2018 рік 1..jpg
Изображение JPG 175.9 KB
Скачать
Кошторис 2018 рік 2.jpg
Изображение JPG 172.7 KB
Скачать
Кошторис 2018 рік 3.jpg
Изображение JPG 173.8 KB
Скачать
Кошторис 2018 рік 4.jpg
Изображение JPG 181.2 KB
Скачать
Кошторис 2018 рік 5.jpg
Portable Network Grafik формат 1.0 MB

 
   


 

СУМСЬКА    МІСЬКА     РАДА

УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ І НАУКИ

вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035, тел. факс (0542) 32-78-05

E-mail:  osvita@smr.gov.ua  

 

Н А К А З

 

28.12.2017                                                                                                     № 128

 

Про організацію харчування

дітей у закладах дошкільної освіти

у 2017-2018 навчальному році    

 

         На виконання рішення Сумської міської ради від 21.12.2017 року  № 2898-МР «Про встановлення вартості харчування дітей та учнів у  закладах освіти м. Суми»

 

НАКАЗУЮ :

 

         1. Керівникам закладів освіти:

         1.1. Неухильно виконувати встановлені для вихованців закладів дошкільної освіти, центрів розвитку дитини та дошкільних відділень навчально-виховних комплексів грошові норми вартості харчування однієї дитини на день:

- для дітей раннього віку –  18,00 гривень;

- для дітей раннього віку санаторних груп – 19,00 гривень;

- для дітей дошкільного віку – 22,00 гривень;

- для дітей дошкільного віку санаторних груп – 23,00 гривень.

1.2. Здійснювати для батьків оплату за харчування дітей за дні відвідування дитиною закладу освіти у розмірі 60 відсотків від встановленої вартості харчування на день.

1.3.  Зменшити на 50 відсотків розмір плати за харчування для батьків, які мають трьох і більше дітей.

1.4.  Звільнити від оплати за харчування батьків або осіб, які їх замінюють, наступних категорій дітей:

         1.4.1. Дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають під опікою і виховуються в сім'ях; дітей-інвалідів; дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків.

         1.4.2. Дітей, батьки яких безпосередньо беруть, брали участь у проведенні антитерористичної операції або загинули під час проведення антитерористичної операції.

           1.4.3.  Дітей, батьки яких є учасниками бойових дій в Афганістані.

         1.4.4. Дітей, батьки яких загинули або отримали тілесні ушкодження під час Революції гідності.

         1.4.5. Дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям».

         1.4.6. Дітей із сімей, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищує рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у комунальних закладах дошкільної освіти.

          1.4.7. Дітей у санаторних закладах дошкільної освіти (групах) для дітей з малими й затухаючими формами туберкульозу, у спеціальних закладах дошкільної освіти (групах) та навчально-виховних комплексах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

          2. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста управління освіти і науки Сумської міської ради Феденко О.О.

 

 

 

Начальник управління освіти і науки                                       А.М.Данильченко

 

Феденко 60-36-29

 

 

 


 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

СУМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
(ЯСЛА-САДОК) № 21 «ВОЛОШКА» м. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Комсомольська, 51,  м. Суми, 40009, Україна, телефон (0542)  27-31-98; 22-22-19

E-mail: sdnz21@ukr.net

 

10.01. 2018   № ________                      

Управління освіти і науки

Сумської міської ради

Інформаційно-методичний центр

 

Інформація про  підписку на фахові видання

 

№ з/п

Назва

Кількість

Термін

Вартість

1.      

Бібліотечка вихователя дитсадка

1

12

504,96

2.      

Вихователь методист дошкільного закладу

1

12

1 026,20

3.      

Дитячий садок: фахівець

1

12

2 013,00

4.      

Комплект Дошкільне виховання

1

12

949,04

5.      

Логопед (Харків)

1

12

420,00

6.      

Методична скарбничка вихователя

1

12

735,12

7.      

Музичний керівник

1

12

891,12

                     Усього:           6 539,44

 

 

 

Завідувач                                                           В.В. Супрун


Вакантні посади:

Музичний керівник – 1 ставка

Помічник вихователя – 0,95 ставки (на період декретної відпустки).

 


Скачать
Територія обслуговування,закріплена за з
Adobe Acrobat документ 1.3 MB