СТАРША  ГРУПА "ПРОЛІСОК"

Девіз  нашої  групи:

 

Якщо сад «Волошка» зветься,

Всі тут квіточки живуть.

Групи всі зібрав в букетик –

Нашу «Проліском» зовуть!

На  групі  працюють: 


ВИХОВАТЕЛЬ:

 

 

Комісар Алла Юріївна

 

 

 

Педагогічний стаж роботи -  18 років, на посаді вихователя – 12 років.

Закінчила Глухівський державний педагогічний університет за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку. Організатора дошкільного виховання.

День народження: 5 жовтня

Хобі: вишивка бісером та в’язання.

Проблема, над якою працює педагог: «Логіко-математичний розвиток дітей старшого віку»

Девіз:

До кожної дитини ключ знайти,

У праці результат хороший мати

Упевнено і творчо до мети іти

З любов’ю серце дітям віддавати.

 


Вихователь:

 

Мельнікова Ірина Миколаївна

 

Вихователь

Педагогічний стаж: 6 років

Освіта повна вища

Закінчила Сумський Державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Вчитель української мови та літератури»

День нарождення:  9 жовтня

Хобі: малювання, вишивання бісером

Проблема, над якою  працює педагог: «Інноваційна технологія В. Сухомлинського».


ПОМІЧНИК  ВИХОВАТЕЛЯ:

 

Панченко  Любов  Григоровна

 

Загальний стаж роботи – 32 років, на посаді помічника вихователя - 6 років.

День народження:

Хобі- в'язання


НАШІ БУДНІ

День знань


З 11 – 14 вересня проходив Олімпійський тиждень 

Консультації для батьків


Як навчати дітей ставити запитання по суті

*Запасіться часом . Спілкуючись із дитиною , бажано нікуди не поспішати або хоча б мати про запас зайві п’ятнадцять хвилин.

*Вислуховуйте дитину до кінця. Навіть якщо вам здається,що ви з перших слів зрозуміли,що саме хоче запитати дитина, обов’язково дослухайте дитину до кінця. По-перше, може виявитися, що вона має на увазі не зовсім те,що вам здалося спочатку, а по-друге, так ви засвідчите значущість дитячого запитання.

’ясовуйте, про що йдеться. Якщо вам не цілком зрозуміла суть запитання,не відмахуйтеся від нього одразу як від недоречного, а уточніть,що саме цікавить малюка.

*Конкретизуйте запитання дітей. Діти дошкільного віку далеко не завжди здатні чітко сформулювати те,що вони мають на увазі. Тож уточніть формулювання, запропонуйте дитині варіант точнішого і конкретнішого запитання .

*Не бійтеся повторюватися. Навіть  якщо  дошкільник  уп’яте ставить одне й те саме запитання, постарайтеся не дратуватися. У п’яти-шести річних дітей память ще дуже короткотривала, тому все у поясненнях  дорослого діти здатні запам’ятати з першого разу, особливо коли пояснення стосуються зовсім нових незначних для дошкільників сфер діяльності: читання, розв’язання задач тощо. Тож у кожному конкретному випадку за допомогою навідних запитань з’ясовуйте, що саме дитина не розуміє у ваших поясненнях, і знаходьте інший, доступніший для неї варіант відповіді на її запитання.

*Не соромтесь не знати. Якщо ви не знаєте відповіді на запитання, не соромтесь у цьому зізнатися. Запропонуйте дитині разом пошукати відповідь.

*Правильно ставте запитання самі. Розмовляючи з дитиною, чітко формулюйте власні запитання, використовуйте прийняті в таких випадках мовні формули:

- Я хочу тебе запитати…;

- Скажи, будь ласка…;

- Мені цікаво…;

- Як ти вважаєш…

*Вислуховуйте дитячі відповіді уважно, не перебиваючи.

 

         Лише уважне і поважливе ставлення дорослих до дитини під час спілкування сприятиме стимулюванню її мовленнєвої активності. Завжди задовольняйте цікавість малюків і заохочуйте їх пізнавальну активність схваленням.


Людина – частина природи, але найчастіше саме вона робить згубний вплив на навколишній світ. Формування активної позиції «захисника і друга» світу природи є основою у вихованні екологічної культури дошкільників. Діти особливо вразливі і чуйні, тому активно включаються у всі заходи щодо захисту тих, хто цього потребує. Важливо показати дітям, що люди займають більш сильну позицію по відношенню до світу природи (наприклад, рослини зів'януть без поливу, птиці взимку загинуть від холоду без годівлі). Тому нам слід спрямувати всі зусилля на те, щоб усе живе на землі розвивалося і приносило радість (наприклад, ранковий спів птахів під вікном буде приємно тим, хто їх годував взимку, а квітучий квітка на вікні порадує тих, хто його поливав).

Отримані знання про навколишній світ повинні підкріплюватися практичною діяльністю та наочними прикладами для того, щоб діти бачили позитивний результат своєї діяльності і мали бажання удосконалювати свої досягнення.

 

22 листопада в групі «Пролісок» було проведено відкрите заняття «Природничо-екологічний розвиток дітей дошкільного віку засобами казки» по підготовці до засідання педагогічної ради з проблеми «Формування природничо-екологічної компетентності сучасного дошкільника»