СТАРША  ГРУПА "ПРОЛІСОК"

Девіз  нашої  групи:

 

Якщо сад «Волошка» зветься,

Всі тут квіточки живуть.

Групи всі зібрав в букетик –

Нашу «Проліском» зовуть!

На  групі  працюють: 


ВИХОВАТЕЛЬ:

 

 

Комісар Алла Юріївна

 

 

 

Педагогічний стаж роботи -  18 років, на посаді вихователя – 12 років.

Закінчила Глухівський державний педагогічний університет за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію вихователя дітей дошкільного віку. Організатора дошкільного виховання.

День народження: 5 жовтня

Хобі: вишивка бісером та в’язання.

Проблема, над якою працює педагог: «Логіко-математичний розвиток дітей старшого віку»

Девіз:

До кожної дитини ключ знайти,

У праці результат хороший мати

Упевнено і творчо до мети іти

З любов’ю серце дітям віддавати.

 


Вихователь:

 

Мельнікова Ірина Миколаївна

 

Вихователь

Педагогічний стаж: 6 років

Освіта повна вища

Закінчила Сумський Державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Вчитель української мови та літератури»

День нарождення:  9 жовтня

Хобі: малювання, вишивання бісером

Проблема, над якою  працює педагог: «Інноваційна технологія В. Сухомлинського».


ПОМІЧНИК  ВИХОВАТЕЛЯ:

 

Панченко  Любов  Григоровна

 

Загальний стаж роботи – 32 років, на посаді помічника вихователя - 6 років.

День народження:

Хобі- в'язання


НАШІ БУДНІ

День знань


З 11 – 14 вересня проходив Олімпійський тиждень 

Консультації для батьків


Як навчати дітей ставити запитання по суті

*Запасіться часом . Спілкуючись із дитиною , бажано нікуди не поспішати або хоча б мати про запас зайві п’ятнадцять хвилин.

*Вислуховуйте дитину до кінця. Навіть якщо вам здається,що ви з перших слів зрозуміли,що саме хоче запитати дитина, обов’язково дослухайте дитину до кінця. По-перше, може виявитися, що вона має на увазі не зовсім те,що вам здалося спочатку, а по-друге, так ви засвідчите значущість дитячого запитання.

’ясовуйте, про що йдеться. Якщо вам не цілком зрозуміла суть запитання,не відмахуйтеся від нього одразу як від недоречного, а уточніть,що саме цікавить малюка.

*Конкретизуйте запитання дітей. Діти дошкільного віку далеко не завжди здатні чітко сформулювати те,що вони мають на увазі. Тож уточніть формулювання, запропонуйте дитині варіант точнішого і конкретнішого запитання .

*Не бійтеся повторюватися. Навіть  якщо  дошкільник  уп’яте ставить одне й те саме запитання, постарайтеся не дратуватися. У п’яти-шести річних дітей память ще дуже короткотривала, тому все у поясненнях  дорослого діти здатні запам’ятати з першого разу, особливо коли пояснення стосуються зовсім нових незначних для дошкільників сфер діяльності: читання, розв’язання задач тощо. Тож у кожному конкретному випадку за допомогою навідних запитань з’ясовуйте, що саме дитина не розуміє у ваших поясненнях, і знаходьте інший, доступніший для неї варіант відповіді на її запитання.

*Не соромтесь не знати. Якщо ви не знаєте відповіді на запитання, не соромтесь у цьому зізнатися. Запропонуйте дитині разом пошукати відповідь.

*Правильно ставте запитання самі. Розмовляючи з дитиною, чітко формулюйте власні запитання, використовуйте прийняті в таких випадках мовні формули:

- Я хочу тебе запитати…;

- Скажи, будь ласка…;

- Мені цікаво…;

- Як ти вважаєш…

*Вислуховуйте дитячі відповіді уважно, не перебиваючи.

 

         Лише уважне і поважливе ставлення дорослих до дитини під час спілкування сприятиме стимулюванню її мовленнєвої активності. Завжди задовольняйте цікавість малюків і заохочуйте їх пізнавальну активність схваленням.