ПЕРЕДОВИЙ  ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД


Розвиток творчих здібностей дітей засобами образотворчого мистецтва. Сучасні техніки малювання.

Вихователь Хілько І.М.


Художньо-мовленнєва діяльність дітей старшого дошкільного віку.

Вихователь Доценко Г.М.


Раннє навчання читанню дітей дошкільного віку – одна з найважливіших проблем сьогодення. На увагу заслуговує робота з даної проблеми вихователя Доценко Г.М., яка успішно використовує елементи методики М. Зайцева. Вихователі Середа О.Л., Остапенко Н.Л., Комісар А.Ю. упродовж трьох років упроваджують методику Л. Шелестової. Результати впровадження цієї методики засвідчили, що діти середньої групи в ігровій формі вільно, без примусу навчаються читати.. Діти з задоволенням працюють за посібником Л. Шелестової. З метою більш детального вивчення цієї методики, напрацювання методичних матеріалів, їх систематизації у поточному році в закладі працювала  творча група, яка вивчала проблему «Розвивальне читання за методикою Л. Шелестової». Керівником групи є вихователь Середа О.Л. 


Вихователь Ковальчук Л.О. використовує в роботі з дітьми молодшого дошкільного віку елементи вальфдорської педагогіки, що сприяє розвитку логічного мислення, творчості, фантазії, мовлення дітей.